Don't Leave
1 2 3 4 5 +


  • Hai,precious. nothing much to say. hope you enjoy reading mine. I'm newbie here.






  • Follow Me on Twitter

    Follow @nranisafiq



  • Skins: Mayra
  • Help: Amiraa
  • RetUrnIng 2 0szTEl....;(
    Tuesday, 1 January 2013 | 1 Comments
    bye rumah!!! bye family!!bye tv!!!bye t0ilet!!???.....smuanyer................BYE!!!..hohohoh...merepek per pulak lah erk???...tapi sememangnyer tengah sadis nieyh!!!...huhuhuh...saper ader tisu???...nak cket,bley??..kat umah nieyh ade tisu dapo jep..(yer le tuh??...bkn kew tisu tu..dah bawak msuk kereta kew???)huhuh....nyeh!!nyeh!!...(xmalu)ok..btw.....................hhuaaa!!!..x bley tahan lagy.....oklah..nak carik baldi...nak menangis dlm baldi.........xoxox:D

    Blogger iefaarfieyqa said...

    hohohoh...x merepek kew?? korng raser???.....hohohooh...xoxox:D

     

    Post a Comment